Sukces w marketingu, to miara zarówno zarobionych pieniędzy ale także odsłon reklamy w sieci, świadomość o istnieniu produktu i dobre zdanie do promowanej marce. Nie wszystko odmierzają zarobione pieniądze, gdy ostatecznie stworzyliśmy marce zły PR. Niewątpliwie sukces marki wiąże się z ogólną świadomością ludzi o jej istnieniu. Jak dać o sobie znać światu skutecznie i bez znajomości?
Internetowe media cyfrowe nie rządzą jeszcze światem, chociaż niewiele im brakuje. Mimo potęgi sieci, to telewizja jest pierwszym miejscem, w którym chce znaleźć się każda firma. Tam buduje się markę i udowadnia o dużych możliwościach. Nie ukrywajmy, że reklama w telewizji, jest dużo droższa od tej w sieci. Jest też nieunikniona ponieważ nie możemy jej zamknąć. A to świadczy o skuteczności. Żeby trafić do telewizji jako firma chcąca reklamować swoje produkty warto wykorzystać dom mediowy ( http://www.mecglobal.pl/ ) jako pośrednika, który dużo lepiej od nas zna się na panujących tam zasadach. Jego zdaniem jest pomoc w kampanii reklamowej i cały marketing. Bez tak doświadczonego pośrednika nasze szansę by zapłacić za czas reklamowy mało są znikome. Tym bardziej, jeżeli celujemy w godziny między 15 a 22:00. Z kolei klasyczna kampania reklamowa użyciem bilbordów, ulotek nie powinna być zaniedbana. Chociaż osobiście uważam, że ulotki to przeżytek i lepiej wkładać swoje fundusze na reklamę w dobre pozycjonowanie i rozwój przestrzeni wirtualnej (strony www, forum, bannerów reklamowych). Doświadczenie pośredników takich jak dom mediowy pozwala również dokonywać dobrych wyborów dzięki zapomnianemu działu analizy Big data, ekonometrii i analizie ROI.