Jedną ze szczególnie ważnych rzeczy dla każdej firmy jest praca nad dobrym wizerunkiem. Klienci powinni postrzegać daną mark przede wszystkim jako zbiór ludzi uzupełniających się i wkładających w swój zawód pasję. Nie ma lepszego sposobu na przedstawienie trzonu każdej małej firmy i dużej korporacji niż wykonanie fotograficznej sesji komercyjnej. Określana także jako biznesowa, sesja komercyjna (http://portret24.pl/sesje-komercyjne-i-biznesowe/) jest zbiorem fotografii wykonanych zarówno w studiu jaki w miejscu pracy. Osoby biorące w niej udział są ubrane w klasyczne stroje robocze. Tak naprawdę całą pracę wykonuje fotograf, który manipuluje oświetleniem i wpływa na swojego “modela”. Taka sesja ma bardzo profesjonalny charakter od strony technicznej, ale biorący w niej udział ludzie nie odczują żadnej presji. W końcu jej celem jest pokazanie ludzkiej strony każdego pracownika zaangażowanego w sukces danej marki.