Rozwój grafiki komputerowej w grach wyścigowych

autko
źródło: https://pixabay.com/pl/

Od wielu lat jestem fanem gier wyścigowych na komputery oraz konsole. Mój pierwszy kontakt z tego typu rozrywką zaczął się od roku 1995. Wtedy też triumfy święciły „Micro Machines” oraz „Monster truck madness”. Ale nie o klasykach chciałem dziś pisać. Obecnie gry wyścigowe prezentują bardzo zbliżony poziom grafiki. Ostatnie 2-3 lata to pewien impas wizualny w tym gatunku. Czy osiągnęliśmy już granicę wizualnego przedstawienia aut w formacie cyfrowym? Zobaczcie jak gry wyścigowe rozwijały się graficznie zaczynając od roku 1995 i skacząc o 5 lat aż do dzisiejszego dnia.

  1. Rok 1994 i pierwsza gra z serii kultowych nielegalnych wyścigów. Tak wyglądał pierwszy NFS!
wyścigi
źródło: http://image.dosgamesarchive.com/screenshots/nfs3.gif

2. Moim zdaniem klasyk. Colin Mcrea Rally 2 z roku 2000. Czy ta gra naprawdę wygląda na 15 lat?

mitsubishi
źródło: http://www.iceis.pl

3. Rok 2005 i dwie gry. Burnout Revenge oraz NFS Most Wanted.

corvetta
źródło: https://www.pinterest.com
kraksa
źródło: http://1.bp.blogspot.com/

4. W roku 2010 to między innymi realistyczna jazda z Gran Turismo 5 na nową konsolę PS3!

subaru
źródło: http://gamezilla.komputerswiat.pl/

5. W roku 2015 nie brakowało tytułów. Ale to właśnie Project Cars był najbardziej wyczekiwany przez graczy. Graficznie to klasa światowa, ale brakuje mu nieco aut oraz tras, które pojawić się mają w dodatkach DLC.

mustang
źródło: http://static3.gamespot.com/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.