Reklama to w dzisiejszych czasach podstawowe narzędzie marketingowe, w który wiele firm inwestuje naprawdę sporo pieniędzy. Niezależnie od tego, czy dopiero rozpoczynamy swoją działalność, czy też działamy na rynku od lat, reklama może nam bardzo pomóc zdobyć nowych Klientów. Jedną z popularniejszych form reklamy jest reklama świetlna. Czym się wyróżnia? Jakie ma zalety?
Czym jest reklama świetlna?
Reklama świetlna, inaczej reklama podświetlana lub neonowa to forma reklamy zewnętrznej, która widoczna jest z daleka zarówno za dnia, jak i nocą. Tego typu kasetony reklamowe z podświetlanymi literami najczęściej umieszcza się na dachach lub elewacjach wysokich budynków, na przykład biurowców, galerii handlowych, aptek czy innych budynków użyteczności publicznej.
Takie umiejscowienie sprawia, że reklama świetlna jest doskonale widoczna nawet w ciemności i z dużej odległości. Reklamy świetlne wykonywane są z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, co sprawia, że wykorzystane litery podświetlane mogą mieć dowolny kształt, przez co nabierają niepowtarzalnego wyglądu i dopasowują się do architektury budynku, na którym mają się znaleźć.
Rodzaje reklamy podświetlanej
Spośród reklam świetlnych możemy wyróżnić kilka jej rodzajów. Dziś najpopularniejsze są bez wątpienia ekrany z diod LED, na których pojawiają się napisy informacyjne i obrazy reklamujące usługi danej firmy. Do wyboru mamy też neony, które charakteryzują się efektywnością i długotrwałością w połączeniu ze stosunkowo niskim zużyciem energii.
Takie formy reklamy podświetlanej będą idealne dla lokalnych firm. W ten sposób możemy wyróżnić siedzibę firmy czy punktu handlowo-usługowego lub wskazać do niego drogę. Z kolei dla większych firm i przedsiębiorstw najlepszym rozwiązaniem są tak zwane citylighty, czyli podświetlane gabloty z plakatami reklamowymi. Takie reklamy zwykle umieszcza się w miejscach, w których o każdej porze dnia i nocy przewija się sporo osób, między innymi na przystankach autobusowych, tramwajowych i metra czy też przy drogach szybkiego ruchu i autostradach.
Taka reklama ma szansę trafić do ogromnej liczby osób z całego kraju, jak i zagranicy, którzy akurat tamtędy podróżują.
Zalety świetlnej reklamy
Kasetony reklamowe z podświetleniem i inne formy reklamy świetlnej mają naprawdę wiele zalet. Przede wszystkim taka reklama nigdy nie zostanie niezauważona, nawet nocą. Litery podświetlane rzucają się w oczy nawet z dalekiej odległości, promując nasze usługi przez okrągłą dobę. Trzeba przyznać, że obecnie z reklam świetlnych z powodzeniem korzystają najbardziej znane firmy i marki na świecie, co tylko potwierdza ich znakomite możliwości.
To szczególnie istotne w dobie ogromnej konkurencji, gdzie każdego dnia zalewają nas reklamy praktycznie zewsząd. Aby się wyróżnić na ich tle, trzeba skorzystać z oryginalnych rozwiązań. I właśnie takimi są reklamy świetlne. Więcej informacji na temat tego typu usług można znaleźć na stronie http://warmax.org.pl/pl/.